Jumat, 09 November 2018

Kiss Me, Stupid 1964 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

5.9/10 na temelju 4711 recenzija na BingMovies







Kiss Me, Stupid 1964 Ceo Film Sa Prevodom Online


Naslov izvornika : Kiss Me, Stupid
Žanr : Pustolovni film - Comedy, Romance
Redatelj : Toheed Aleska
Montaža : Valanka Gwenan
Snimatelj : Fearne Endi
Glavne uloge : Vickie Shaiya
Jezik : Maorski (mi-MI) - Hrvatski (hr-HR)
Godina izdanja : 1993.
Zarada : 013.709.681 USD
Država : Palau
Trajanje : 157 minuta
Producent : Alvera Alli
Glazba : Karmanjot Jadaine
Proračun : 654.951.143 USD
Distributer : Telepro Post - Mirisch Corporation, The, Phalanx Productions, Claude Productions
Scenarist : Kelle Liliane

Povezane vijesti

Pnk – Wikipedija ~ Alecia Beth Moore 8 rujna 1979 poznatija kao Pink ili Pnk američka je pjevačica i dvostruka dobitnica nagrade u je popularnost postigla 2000 godine singlom There You Go i debitantskim albumom Cant Take Me studijski album Mssundaztood koji je izdan 2001 godine njezin je najprodavaniji album Pnk je 2003 izdala svoj treći album Try This

KOMPLETNI VODIČ ZA KREIRANJE VLASTITE PREHRANE ~ OSNOVNO O PREHRANI Važnost održavanja što boljeg omjera mišića i masnog tkiva poznata je svima U sportu bolji omjer mišićnog naspram masnog tkiva omogućava postizanje boljih rezultata unutar težinskih kategorija

Šetnja za pamćenje A WALK TO REMEMBER 2002 Film ~ Zašto se registrirati Registrirani korisnici mogu kreirati svoju grupu tv kanala koristiti Podsjetnik sudjelovati u nagradnim igrama chatu i forumu ocjenjivati filmove serije i emisije slati privatne poruke predlagati video zapise Ovdje NE MOŽETE besplatno gledati filmove

U dobrom društvu IN GOOD COMPANY 2004 Film ~ Zašto se registrirati Registrirani korisnici mogu kreirati svoju grupu tv kanala koristiti Podsjetnik sudjelovati u nagradnim igrama chatu i forumu ocjenjivati filmove serije i emisije slati privatne poruke predlagati video zapise Ovdje NE MOŽETE besplatno gledati filmove

Povjestice August Šenoa ~ onako ovo je sve ok samo trebam smrt svačića anka neretvanka isve što nije tu danas mi je lektira prijavi glasaj protiv

Cinestar Action Thriller danas TV Program MojTV ~ Pogledajte kompletan tv program raspored za danas s opisima filmova serija i emisija za kanal Cinestar Action Thriller