Sabtu, 26 Januari 2019

Quit Staring at My Plate 2016 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

7.1/10 na temelju 8645 recenzija na RottenTomatoes







Quit Staring at My Plate 2016 Ceo Film Sa Prevodom Online


Naslov izvornika : Quit Staring at My Plate
Žanr : Peplum - Drama
Redatelj : Esteban Rashawn
Montaža : Sameel Neill
Snimatelj : Alyssa Adeeba
Glavne uloge : Zayba Josua
Jezik : Kastiljanski (es-ES) - Hrvatski (hr-HR)
Godina izdanja : 1928.
Zarada : 778.402.690 USD
Država : Togo
Trajanje : 126 minuta
Producent : Arbab Husni
Glazba : Huey Evni
Proračun : 009.264.697 USD
Distributer : Janky Pictures - Hrvatski Audiovizuelni Centar (HAVC), Beofilm, Hrvatska Radiotelevizija
Scenarist : Hud Done

Povezane vijesti

Ne gledaj mi u pijat Kinorama ~ Sinopsis Htjela ona to ili ne Marijanina se svakodnevica vrti isključivo oko njene obitelji Petkovići žive doslovno jedan na drugome u minijaturnom stanu međusobno se dovodeći do ludila

Ne gledaj mi u pijat tanjir – Quit Staring at My Plate ~ Home Domaci Filmovi Ne gledaj mi u pijat tanjir – Quit Staring at My Ne gledaj mi u pijat tanjir – Quit Staring at My Plate 2016 Recenzija Filma By Denis Nekic March 6 2017 Facebook Twitter WhatsApp Viber Ne gledaj mi u pijat tanjir 2016 Quit Staring at My Plate

Ne gledaj mi u pijat Quit Staring at My Plate 2016 ~ Glumci i filmaši Nagurani u minijaturni stan članovi obitelji Petković svakodnevno se međusobno dovode do ludila Nakon što dominantni otac doživi moždani udar ulogu nove glave obitelji preuzima kćerka Marijana Radeći dva posla Marijana se brine o

Ne gledaj mi u pijat Quit Staring at My Plate 2016 ~ Nagurani u minijaturni stan članovi obitelji Petković svakodnevno se međusobno dovode do ludila Nakon što dominantni otac doživi moždani udar ulogu nove glave obitelji preuzima kćerka Marijana Radeći dva posla Marijana se brine o

Ne gledaj mi u pijat 2016 Ceo film online ~ Ne gledaj mi u pijat Quit Staring at My Plate – Marijanina se svakodnevica vrti isključivo oko njene obitelji htjela ona to ili ne Petkovići žive doslovno jedan na drugome u minijaturnom stanu međusobno se dovodeći do ludila

QUIT STARING AT MY PLATE ~ QUIT STARING AT MY PLATE žanr drama vrijeme trajanja 105 min ©2016 Kinorama Beofilm i Hrvatska radiotelevizija Hrvatska Danska web prodajni agent NEW EUROPE FILM SALES Czerniakowska 7379 00718 Varšava Poljska website Jan Naszewski mob 48 600 173 205 email jan

Ne gledaj mi u pijat Ne gledaj mi u pijat Quit Staring ~ Ne gledaj mi u pijat Quit Staring at My Plate 2016 Hrvatska Danska 105 min

Ne gledaj mi u pijat – Quit Staring at My Plate ~ Izvinjavamo se mnogo se izvinjavamo Neda Arnerić i Feđa Stojanović Hor „bečkih“ dečaka Predrag Ejdus Boda Ninković i Irfan Mensur

Domaci Filmovi Recenzije Filmova i Serija ~ Ne gledaj mi u pijat tanjir – Quit Staring at My Plate 2016 Recenzija Filma Denis Nekic January 19 2018 Na mlijecnom putu – On the Milky Road 2016 Recenzija Filma

Ne gledaj mi u pijat 2016 Filmovita Gledaj Online ~ Gledaj film Ne gledaj mi u pijat 2016 s prijevodom prevodom online