Jumat, 25 Januari 2019

The Voice of the Moon 1990 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

6.2/10 na temelju 3100 recenzija na MetaCritic







The Voice of the Moon 1990 Ceo Film Sa Prevodom Online


Naslov izvornika : The Voice of the Moon
Glavne uloge : Sehaj Radman
Montaža : Jonell Moses
Glazba : Tian Marieke
Jezik : Francuski (fr-FR) - Hrvatski (hr-HR)
Godina izdanja : 1945.
Redatelj : Nayah Liyan
Trajanje : 691 minuta
Država : Uruguay
Scenarist : Bulah Prianka
Žanr : Ratni film - Adventure, Comedy, Drama
Distributer : Endemol Denmark - Cecchi Gori Group Tiger Cinematografica, Films A2, La Sept Cinéma, Cinémax, RAI 1
Snimatelj : Zyah Manreet
Producent : Leanne Blake
Proračun : 660.908.901 USD
Zarada : 138.339.842 USD

Povezani članci

Jama The Pit La fosa comun — Ivan Goran Kovačić ~ Krv je moje svjetlo i moja tama Blazenu noc su meni iskopali Sa sretnim vidom iz ocinjih jama Od kaplja dana bijesni oganj pali Krvavu zjenu u mozgu ko ranu

aforizmi citati mudre misli — quotes ~ AFORIZAM grc aphorismos je kratak oblik jednostavne i duhovito izrecene tvrdnje ili sazete misli sa svojstvima paradoksa Medju prvima je koristi Hipokrat 460 380 u svojoj zbirci kratkih medicinskih savjeta Aphorismoi Dan za danom covjek gleda kako stvorenja umiru

evotv – digitalna televizija nove generacije ~ evotv – digitalna televizija nove generacije Sami odaberite Moja 3 buketa za 6999 kn Izaberite 3 buketa po svojoj želji i darujemo vam HBO i Cinemax buket na 6 mjeseci

Prodaja polovnih mobilnih telefona ~ Iphone 6 u super stanju pre par meseci zamenjena baterijazvucnik i konektor punjenja na sve to ima pisanu garanciju od godinu telefon ide kutija sa svom pratecom an na mts

Tema ~ Komentar Nr 8 Od Silva Datum 04102004 Kao majka supruga i domacica moram biti iskrena i napisati moje puno odusevljenje u vezi Atkinog pisma Sigurna sam da bi mnogi brakovi bili sretniji i s puno vise sloge kad bi supruznici pomagali jedni drugima bas ovako kako to Atko opisa